Odpowiedzi

2010-04-07T14:55:52+02:00
2010-04-07T14:56:17+02:00
Zapewniają odpowiednie plony
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:12:15+02:00
Rośliny, których kwiaty zapylane są przez owady zapylające. Wykazują szereg przystosowań umożliwiających lub ułatwiających ten proces:Pyłek tych roślin jest cięższy i bogatszy w substancje odżywcze od pyłku z roślin wiatropylnych.Kwiaty wykazują szereg przystosowań zwabiających owady i umożliwiających zapylenie: