Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:04:56+02:00
Dzień dobry zapraszamy do używania najlepszego szamponu dla jeży, od łupieżu zwalcz wszystko

zapraszamy do kupowania w sklepach najnowszego ryżu dla owadożernych żołnierzy który zwalcza największy głód

już w sklepach najnowszy trend mody odzież używana dla młodzieży
zapraszamy
29 3 29
2010-04-07T15:11:14+02:00
Szampon Dla jeża bo tego mu potrzeba.Niszczy łupież przecież wiesz może kupi go jeż :)
Odważni żołnieży lubią ryż Więc ZAPRASZAMY DO SKLEPÓW!!!!!!!
Młodzież używaną odzież lubi Zawsze fajną i i bez dziury !!!!!!!1
27 3 27