Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:03:11+02:00
Prostokąt 2a+2b lub a+a+b+b
kwadrat 4a a+a+a+a
trójkąt a+b+c 3a a+a+b zależy jakie ma długości boków
trapez a+b+c+d
romb 4a
równoległobok tak jak prostokąt


Nie martw się też pisze jutro testy.]
1 5 1
2010-04-07T15:03:34+02:00
Odwód figury się liczy :
1. dodajesz wszystkie boki do siebie ( tylko boki , żadne wysokości itp )
np :
Dajmy na to prostokąt :
bok a) = 5cm
bok b) = 7 cm
I możesz to obliczyć tak :
5+5+7+7 = 24
albo :
2x5+2x7= 24
to bez różnicy ale ten pierwszy sposób jest łatwiejszy .
Ja tesh jutro pisze test , masakra nie ;-//
1 5 1
2010-04-07T15:29:28+02:00
Prostokąt
a×b
Kwadrat

Równeległobok
a×h
Trójkąt
a×h/2
Romb
e×f/2
trapez
(a+b)×h/2


1 5 1