Odpowiedzi

2010-04-07T15:07:45+02:00
Fikcyjne:
Zbyszko z Bogdańca
Jagienka
Jurand
Córka Juranda



Historyczne:
Zawisza Czarny
Urlich von Jungingen
Jagiełło
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:11:22+02:00
Postacie historyczne:
Królowa Jadwiga
Ulryk von Jungingen
Witold
Janusz, książę mazowiecki
Jagiełło Władysław
Tu tylko 5 pamiętam

Postacie fikcyjne:
Danusia
Jagienka
Jurand
Zbyszko
Macko z bogdańca
Hlawa (tak jakby giermek)
Anulka Sieciechówna
Jasiek


1 3 1