Odpowiedzi

2010-04-07T15:09:29+02:00
Na początku:
x- ilość kasztanów Agnieszki
3x- ilość kasztanów Jacka
Później:
x+15- ilość kasztanów Agnieszki
3x-15- ilość kasztanów Jacka

x+15=3x-15
-2x-30|/(-2)
x=15

3x=3*15=45
odp. Jacek ma 30 kasztanów, a Agnieszka 15.

Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
tasty96
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:11:43+02:00
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
hej ten na górze ma źle!

15x4=60-wszystkie kasztany
60:4=15-kasztany Agnieszki
60-15=45-kasztany Jacka

spr:
15+45=60
60:4=15

odp:Agnieszka posiada 15 kasztanów a Jacek 45.

wszystko gra i jest sprawdzone w razie czego radze wziąść moją odpowiedź!
dasz naj?- chyba zasługuję!
2 3 2