Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:59:01+01:00
Pierwszy = 125% x = 1,25x

drugi = (110%x) * 115% =1,1x*1,15 = 1,265x

Odp. Drugi własciciel planuje wieksza podwyzke.


Pozdrawiam! :)
31 4 31
  • HD2D
  • Początkujący
2009-11-02T18:01:59+01:00
Odpowiedź jest prosta:
weźmy że

A - pierwszy sprzedawca
B - drugi sprzedawca

Każdy z nich ma rzecz wartą 100zł do sprzedania

A- podniesie cenę o 25% czyli o równe 25zł w rezultacie wyjdzie mu 125zł

B- podniesie cenę o 10% = 110zł
a oprócz tego 110zł o jeszcze 15% czyli o 16,5zł co daję mu 126,5zł

Odpowiedź, ten co podniesie cenę najpierw o 10, później o 15procent
26 4 26