Odpowiedzi

2009-11-02T18:12:57+01:00
D) 12 - 7 = 5
71 i 3/7%
41 i 2/3%
e) 34 - 20 = 14
17,5%
10%

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:13:47+01:00
D) 12=100%
12:100 = 0,12
7:0,12=58,3%
7:100=0,07
12:0,07=171,4 liczba b jest o 171,4% wieksza a liczba a jest o 58,3% mniejsza
e) a=80 b=140 jedno zero mozna skrocic
14=100%
14:100 = 0,14
8:0,14=57,1%
8:100=0,08
14:0,08=175 liczba b jest o 175% wieksza a liczba a jest o 57,1% mniejsza
f) a=20 b=34
34=100%
34:100=0,34
20:0,34=58,2%
20:100=0,2
34:0,2=170 liczba b jest o 170% wieksza a liczba a jest o 58,2% mniejsza
g) a=17 b=80
80=100%
80:100=0,8
17:0,8=21,3%
17:100=0,17
80:0,17=470,6 liczba b jest o 470,6% wieksza a liczba a jest o 21,3% mniejsza
h) a=12 b=390
390:100=0,39
12:0,39=30,8%
12:100=0,12
390:0,12=3250 liczba b jest o 3250% wieksza a liczba a jest o 30,8% mniejsza
i) a=8 b=100
100=100%
8=8% z liczby b
100:0,08=1250 liczba b jest o 1250% wieksza a liczba a jest o 92% mniejsza