Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:20:08+02:00
Pięść, zaciśnięta. Najlepiej w ostrych kolorach. Zaakcentować siłę z jaką jest ona wskazana. To na pierwszy plan. Wokół pięści narysować jakąś winorośl z kwiatami, jako znak walki z przemocą.

Pod spodem, zostawić miejsce na napis, typu: Przeciwstawmy się przemocy - reagujmy.
2 5 2
2010-04-07T15:20:55+02:00
Może jakieś małe maleństwo a nad nim ręka gotowa uderzyć dzieciątko i to wszystko przekreślone i napis Stop agresji wobec dzieci
1 5 1
2010-04-07T15:45:21+02:00
Ja to widzę w ten sposób:

biały brystol [radze używać ostrych, mocnych kolorów, dużo typu Czarny, Czerowny] i na nim człowiek trzymający taki 'drogowy znak STOPU' , który zasłania mu twarz, wiec tylko znak DUZY a czlowieka bez twarzy, bo chyba twarz najtrudniej wykonac, i własnie tylko ciało od pasa w dół, a tam dalej , skulone dziecko w kącie. Wszystko takie moze byc przybrudzone, przydymione, zeby odnieść charakter! Wiec tak: pierwszy plan: wyrażny znak STOPU, na drugim jakby ciało tego człowieka który go trzyma, a na trzecim włąsnie to skulone bezbronne dziecko! Moze byc nawet takie "niewyraźne". Nie wiem czy dobrze sie zrozumiemy, ale mniej wiecej tak bym to przedstawiła.
1 5 1