Odpowiedzi

2009-11-02T18:03:07+01:00
Błogosławieni jesteście wy, ubodzy, albowiem do was należy królestwo Boże.
Błogosławieni wy, którzy teraz płaczecie, albowiem śmiać się będziecie.
Biada wam, którzy się teraz śmiejecie, albowiem smucić się i płakać będziecie.
to znaczy że sad ostateczny zdecyduje którz będą szczęsliwi w życi wiecznym
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:11:58+01:00
Błogosławieni którzy płaczą , albowiem oni będą pocieszeni - Człowiek który bardzo cierpi nie tylko w swoim sercu ale też na zewnątrz będzie pocieszony .
Błogosławieni czystego serca , albowiem oni Boga oglądać bedą
- Każdy kto ma czyste serce czyli serce bez grzechu Boga oglądać będzie
.
Błogosławieni którzy prześladowanie cierpią dla sprawiedliwości albowiem do nich należy królestwo niebieskie .-Nie raz spotykamy się z osobami które walczą sprawiedliwe cierpią i są prześladowani . Powinniśmy coś z tym zrobić ale nie każdy człowiek potrafi ale ten kto żuje sprawiedliwie i cierpi to właśnie do niego będzie należeć królestwo niebieskie
4 3 4