Odpowiedzi

2010-04-07T15:26:03+02:00
L=9pi
L=2pi*r
2pi*r=9pi /:2pi
r=4,5
V=1/3*r^2*pi*H
V=1/3*20,25*27*3,14
V=527,3 cm3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:26:45+02:00
Obwód:

2*pi *r = 9*pi

dzielimy przez pi i wyliczamy r:
2*r=9
r=4,5

pole podstawy:

pi*r^2 = 3,14 * 4,5^2 = 63.585

objetość stożka:

1/3 * pole podstawy * wysokość = 1/3 * 63.585 * 27 = 572,3 cm3
1 1 1
2010-04-07T16:11:43+02:00
V=⅓πr²*h
r≈1,43cm
V=⅓π2,0449*27
V=18,4041πcm³
1 1 1