Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:15:16+01:00
Na tej podstawie, mozemy stwierdzic, iz slonce zbudowane jest bardzo zroznicowanie.
Wnetrze - duza gestosc - wieksze cieplo wydzielane (reakcja syntezy jądrowej).
Zewnatrz duzo mniejsza gestosc - mniej wydzialania ciepla.

Jesli ma gęste jądro, to także musi mieć jakąś atmosferę.


Tyle wymyslilem.

Pozdrawiam! :)
12 2 12
2009-11-02T18:55:25+01:00
Gęstość powierzchni Słońca musi być w takim razie 160x mniejsza od gęstości wody
pozdro :)
12 2 12