Odpowiedzi

2010-04-07T15:28:11+02:00
JA jako katolik musze troszczyć się o potrzeby kościoła jak nakazuje 5 przykazanie kościelne .W XXI wieku kościołowi katolickiemu grozi zaniknięcie więc powinienem modlić się za grzeszników i głosić słowo boże wszystkim niewiernym lub ludziom.Ojczyzna moja czyli POlska jest krajem katolickim już 1000 lat. Rozwija się i rośnie siłę a chwilami słabnie pod naciskiem naszych grzechów. Zachodzi więc potrzeba aby słuchać się słowa bożego .Jan Paweł drugi papież którego smierć obchodziliśmy w Wielki Piątek wołał do ludzi o pokuj i tak należ postępować!

dasz naj?
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:35:35+02:00
Moja odpowiedzialność za życie i funkcjonowanie polega na moim stałym uczestnictwie w mszach świętych, składaniu ofiar na potrzeby kościoła i aktywne uczestnictwo w życiu kościoła i stanie się jego nieodzownym elementem. taką postawę mogę okazywać poprzez częste angażowanie się w jego sprawy. mojuą miłość mogę okazać przez głoszenie nauki o bogu ludziom, którzy odwrócili się od stworzyciela i przestali ufać jego zbawczej mocy. dzięki temu mogę widocznie przyczynić się w losy kościoła katolickiego i wyznawców chrześcijaństwa. w celu angażowania się w losy ojczyzny muszę dbać o moją własną godność i honor. wykazywać się również patriotyzmem zgodnie z zasadą bóg, honor, ojczyzna i zawsze być wiernym/wierną ojczyźnie. nie mogę hańbić dobrego imienia mojego kraju. mimo że jestem katoliczką nie mogę obrażać innych wyznań, gdyż jest to objawem nietolerancji.
5 4 5