Odpowiedzi

2010-04-07T15:33:01+02:00
Jeżeli chodzi o dziedzictwo wiary to sądzę, że to ma sens. Weźmy jak choćby przykazania. Gdyby nie one na świecie zapanował by chaos. Ludzie oszaleli by ponieważ nikt nie wiedziałby jak żyć.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T15:48:08+02:00
Dziedzictwo wiary ma sens , ponieważ gdyby nie przekazania Boże na świecie byłby chaos. Ludzie nie wierzyli by w Boga , bo by pomyśleli : ' Jeśli Bóg istnieje to czemu nie daje nam znaków ". Jezus nas zbawił. Apostołowie głosili o Jezusie. Potem wszyscy wierzyli w Jezusa i chrześcijanie nie byli już prześladowani w 313 roku naszej ery co zostało postanowione w Rzymie. Dzięki wiary w Boga stajemy się silniejsi i nasza dusza staje się mocniejsza.

Mam nadzieje, że pomogłam i tyle zdań wystarczy...