Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:29:49+02:00
Periodyzacje wewnątrz epoki są różne, często wyróżnia się:

* wczesne średniowiecze (od końca V wieku – do końca X wieku),
* "brzask średniowiecza" (wiek XI i XII),
* dojrzałe średniowiecze (aż do XIV wieku, ze szczytowym okresem rozwoju w XIII wieku),
* schyłek średniowiecza ("jesień średniowiecza") (od XIV wieku).
1 1 1
2010-04-07T15:30:01+02:00
UNIWERSALIZM
TEOCENTRYZM
FILOZOFIA
2010-04-07T15:32:34+02:00
Średniowiecze:
- wczesne
- brzask średniowiecza
- dojrzałe średniowiecze
- schyłek "jesień" średniowiecza