Macie jakieś pomysły na 4 minutowy filmik pt. Koniec świata ? ;D
Tak jak napisałem przydał by się jakiś scenariusz albo coś w tym stylu bo kompletnie mi nic do głowy nie przychodzi .
Na pewno będą świece dymne, wybuchy, itp. tylko co dalej ? ;D
Proszę o pomoc !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:30:02+02:00
A dalej niech zostanie ciemny ekran i tak już do końca, czy to nie jest wymowne? w końcu to koniec świata. przez ten czas widz może z zaciekawieniem czekać co się wydarzy, albo przemysleć coś, co zobaczył do tej pory na filmiku.
1 5 1
2010-04-07T15:30:48+02:00
Hmmmmmm kierowac się możesz filmami typu 2012 lub Dzień, w którym zatrzymała się ziemia ogólnie teraz to są na czasie takie filmy i na pewno coś znajdziesz w filmach... : )
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T15:34:58+02:00
1
jakieś 2 może 3 utwory taki smutny i wesoły

2 musisz najlepiej poszukaś jakiś fotek najwpierw jakiś takich wesołych fotek móżniej smutniejszych a na końcu zmutnych

3
ściągnij pare filmów z youtube oni tam mają pomysły na coś ztrasznego

4 pomiędzy wesołym a strasznym daj coś smutnego czyli jakiś wybuch czy coś

a na końcu daj najsmutniejszą muze jaką znasz z napisem KONIEC ŚWIATA JUŻ NIE DŁUDO !!

najlepiej zrub to w sony vegas w tym najlepiej moża nie bawić w takie coś


zobacz moje dzieło co zrobiłem w sony vegas
pt.

będe brał cie w czinkłaczento

zobacz to na youtube ;-D