Odpowiedzi

2010-04-07T15:32:27+02:00
Cena początkowa = 2800 zł
vat = 22 %

obliczam cenę końcową:
1,22 % × 2800 = 3416 (zł)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:32:32+02:00
22%=22/100
22/100*2800zł=616zł - podatek
2800+616=3416 zł - cena z podatkiem
1 5 1
2010-04-07T15:33:45+02:00
Cena netto 2800
vat 22%

2800 + ( 2800*22%)=2800+(2800*0,22)=2800+616=3416
Odp.
Za telewizor trzeba zapłacić 3416 zł.
pozdrawiam:)
1 1 1