Odpowiedzi

2010-04-07T15:45:01+02:00


- suwmiarka uniwersalna MAUa

- mikrometr do gwintów MAGe

- komplet wzorców gwintów MMGa, MWGb

- podstawka do mikrometru

- wałeczki pomiarowe MLDa, MLDf

- dwugraniczny sprawdzian tłoczkowy do gwintu metrycznego MSBf
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:47:10+02:00
Rodzaje :
trójkątny
trapezowy symetryczny
trapezowy niesymetryczny
rurowy
okrągły
ze względu na rodzaj wymiaru
zewnętrzny
wewnętrzny
ze względu na kierunek obrotu
prawy
lewy
ze względu na jednostkę miary
calowy
metryczny
ze względu na stosunek podziałki do średnicy
zwykły - o wartości skoku dla danej średnicy zgodnej z Polską Normą
drobny - o wartości skoku dla danej średnicy mniejszej niż dla gwintu zwykłego
gruby - o wartości skoku dla danej średnicy większej niż dla gwintu zwykłego






Przykład zastosowania dźwigni - za pomocą siły 50 N można podnieść ciężar 100 N. Przekładnia dźwigni wynosi tu 2, ponieważ ramię siły działania (40 cm) jest dwukrotnie dłuższe od ramienia siły użytecznej (20 cm). Oczywiście działa to dla innych ciężarów dla tej dźwigni, czyli za pomocą siły 100 N można będzie podnieść ciężar o 200 N itp.


to napewno dobrze bo na lekcji to miałam ;)
2010-04-07T15:51:23+02:00
1.Dzięki dźwigni możn podważać rozmaite przedmioty, a także rozdzielać złączone elementy.
Dzięki dźwigni można podnosić przedmioty o dużych masach. Użycie dźwigni wymaga przyłożenia dużo mniejszej siły niż byłoby to konieczne bez tego mechanizmu.
2. * BSF – gwint calowy Whitwortha, drobnozwojny,
* BSW – gwint calowy Whitwortha, zwykły,
* E – gwint Edisona, elektrotechniczny,
* G – gwint rurowy Whitwortha, walcowy,
* M – gwint metryczny zwykły i drobnozwojny,
* NPT – gwint rurowy Briggsa, stożkowy
* Pg – gwint specjalny instalacyjny, pancerny,
* R – gwint rurowy Whitwortha, stożkowy, zewnętrzny,
* Rc – gwint rurowy Whitwortha, stożkowy, wewnętrzny,
* Rd – gwint okrągły,
* Rp – gwint rurowy Whitwortha, walcowy wewnętrzny,
* RW, FG – gwint rowerowy,
* S – gwint trapezowy niesymetryczny,
* Tr – gwint trapezowy symetryczny,
* UN – gwinty zunifikowane o skoku uprzywilejowanym,
* UNC – gwint calowy, zunifikowany, zwykły,
* UNEF – gwint calowy, zunifikowany, bardzo drobnozwojny,
* UNF – gwint calowy, zunifikowany, drobnozwojny,
* UNS – gwinty zunifikowane specjalne,
* Ven, Vg – gwint wentylowy,
* W – gwint stożkowy do zaworów gazowych,
oznaczenia gwintów tu masz..