Zadnie 1
Uzupełnij zdania
Ciało porusza się ruchem prostoliniowym jednostajnym,gdy torem jest..............................i ciało w jednakowych odstępach czasu przybywa...............................

zadanie2

Czym rożni się ruch samolotu odrzutowego od ruchu ruszającej karuzeli?


na dzisiaj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:37:38+02:00
Zadnie 1
Uzupełnij zdania
Ciało porusza się ruchem prostoliniowym jednostajnym,gdy torem jest LINIA PROSTA i ciało w jednakowych odstępach czasu przybywa.JEDNAKOWE ODCINKI DROGI.

zadanie2

Czym rożni się ruch samolotu
odrzutowego od ruchu ruszającej karuzeli?
Samolot odrzutowy porusza się ruchem jednostajnym przyspieszony, jego torem jest linia prosta, a karuzela porusza się ruchem po okręgu(krzywoliniowym) i jej torem jest okrąg.
7 4 7
2010-04-07T15:37:47+02:00
I
1.linia prosta
2.taką samą drogę
II
samolot leci po lini prostej a karuzela ma ruch krzywoliniowy
2 5 2