Odpowiedzi

2010-04-07T15:38:06+02:00
V = Pp * h

Pp= 1/2 * a * h
a=10 cm
h=10cm
Pp= 1/2 * 10 * 10
Pp= 50 cm kwadratowych

V=50*10
V=500 cm sześciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:39:59+02:00
Oboze to jest proste sprobuj zrobic to sam bo jesli nie zrobisz tego sam nigdy sie tego nie nauczysz jesli nie dasz rady zaraz dam ci odpowiedz :D


no skoro wszystkie krawędzie mają 10cm i jest prawidłowy, to podstawą jest trójkąt równoboczny czyli pole podstawy jest 25 pierwiastków z 3 , wys - 10 , V = Pp x H = 250 pierwiastek z 3 ..

tak sie mi wydaje...