Odpowiedzi

2010-04-07T15:38:15+02:00
Południowy Ekwador.
54 4 54
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:44:43+02:00
W Ameryce Południowej- Chile, Argentyna, wulkan Ojos del Salado
W Ameryce Północnej- Meksyk, wulkan Orizaba
W Azji- Rosja, wulkan Kluczewska Sopka
W Afryce- Tanzania, wulkan Meru, Kilimandżaro
W Australi- USA, wulkan Mauna Kea
Na Antarktydzie wulkan Erebus
W Europie- Włochy, wulkan Etna, Wezuwiusz
Najwięcej wulkanów występuje w obrębie basenu Śródziemnego.
52 1 52