Odpowiedzi

2010-04-07T15:42:31+02:00
Stać pod krzyżem to tylko obserwować zdarzenie i nie udzielac się w nie. a niesc krzyż to ponosic ciężar swoich win, udzielac się w czyms.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:43:02+02:00
Nieść krzyż to przyjmować na siebie różnorodne cierpienia i trudy życia codziennego cierpliwie je znosząc.Natomiast stać pod krzyżem to brać udział w trudnych,beznadziejnych sytuacjach nie angażując się.
2010-04-07T15:44:13+02:00
Stać pod krzyżem czyli patrzeć na czyjeś cierpienie i byś bez silnym np.gdy w naszym otoczeniu jest ktoś niepełno sprawny lub nieuleczalnie chory a my nie jesteśmy w stanie mu pomóż