Odpowiedzi

2010-04-07T15:41:32+02:00
Boże mój proszę cie abym potrafił/a wybaczyć osobie która mnie skrzywdziła. Prosze abym nie krył/a zawiści w sercu i potrafił/a w spokoju i z rozwagą wybaczyc tej osobie
2010-04-07T15:41:59+02:00
Boże, ty zawsze jesteś przy mnie i mnie wspierasz. Myślisz o wszystkich ludziach na całej ziemi. Proszę cię, otocz szczególną opieką osobę, która wyrządziła mi krzywdę. Wezwij do nawracania i poprawy.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T15:44:22+02:00
Panie Boże. Proszę Cię o rozgrzeszenie osoby która mnie skrzywdziła. Odpuść jej wszystkie grzechy. I spraw aby znów zaczęła czynić dobrze.

P.S. w miejsca typu(ktoś) możesz wstawić konkretną osobę my też mieliśmy to na reli i pani nam w tym podpowiadała i dostałam 5;)
2 5 2