Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:10:24+01:00
225 x cztery dwudzieste piąte - (15 x trzy piąte)do potęgi drugiej = 9 x 4 - 81 = 36 - 81 = -45
2009-11-02T18:11:32+01:00
Piętnaście do potęgi drugiej razy dwie piąte do potęgi drugiej odjąć (piętnaście podzielić na jeden i dwie trzecie) do potęgi drugiej = ?

15²*(⅖)²-(15+⅔)²=225*6,25-(225+31⅓+4/3)=225*6,25-(225+31+5/3)=1406,25-258⅓=1147,25⅔