Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:48:56+02:00
Na rekolekcjach chodziłam do kościoła na mszę , a po mszy zostawałam na nauki . dzięki rekolekcjom dużo się nauczyłam , pogłębiłam swoją wiarę , zrozumiałam, że warto być dobrym i pomagać innym . i że wartość przyjaźni jest najcenniejsza .
3 3 3
2010-04-07T15:50:09+02:00
Rekolekcje wielkopostne spędziłem bardzo owocnie. Nauczyłem się czym tak naprawdę jest grzech i jak z nim walczyć. Dowiedziałem się również ze ksiądz powiem być odpowiednio "wyszkolony" jako spowiednik.
3 2 3