Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:14:30+01:00
Heey .
My name is ... . I'm ... years old . I'm from ... . I live in ... . (This such small / big city. ) .
In my free time I like to read books, listen to music, learn German and English . :) .
If it walks about music I like it ... . :*** .
;] .
My favourite colour is red, black and purple .
My favourite film is ... hmm ... I don't know ... :)

Now write you .

.
Bye . ;* .

Tłumaczenie :
Hej .
Mam na imię ... Mam ... lat . Pochodzę z ... . Mieszkam w ... ( to takie małe / duże miasto) .
W wolnym czasie lubię czytać książki, słuchać muzyki, uczyć się Angielskiego i Niemieckiego . . Jeżeli chodzi o muzykę to lubię ... .
Mój ulubiony kolor to czerwony, czarny i filetowy .
Mój ulubiony film to ... hmm ... nie wiem .:) (ale zamiast '... hmm ... nie wiem' możesz wpisać film jaki tylko chcesz) .
Teraz Ty napisz coś o sobie .
Papa .

To cały list . :)
1 1 1
2009-11-02T18:28:21+01:00
Hey .
My name is ... . I'm ... years old . I'm from ... . I live in ... . (This such small / big city. ) .
In my free time I like to read books, listen to music, learn German and English
If it walks about music I like it ..

My favourite colour is red, pink and purple .
My favourite film is ... hmm ... I don't know ... :)

Now write you .

.
Bye

Tłumaczenie :
Hej .
Mam na imię ... Mam ... lat . Pochodzę z ... . Mieszkam w ... ( to takie małe / duże miasto
) .
W wolnym czasie lubię czytać książki, słuchać muzyki, uczyć się Angielskiego . . Jeżeli chodzi o muzykę to lubię ... (np. hip hop).
Mój ulubiony kolor to (np.czerwony, różowy i filetowy) .
Mój ulubiony film to (wpiszesz jaki ty masz ulubiony film).
Teraz Ty napisz coś o sobie .
Pa.

1 3 1