Odpowiedzi

2010-04-07T16:02:02+02:00
Chłopiec 18.30*2/5= 1830/100*2/5=3660/500=7,32
18.30-7,32=10,98
Pies 18.30*9/10=1830/100*9/10=16470/1000=16,47
18,30-16,47=1,83
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:03:02+02:00
- Analiza
18,30 zł - cena biletu
2/5 - zniżka Michała
9/10 - zniżka Tofika

- Rozwiązanie
2/5 = 0,4
2/5 z 18,30 = 0,4×18,30 = 7,32 zł
9/10 = 0,9
9/10 z 18,30 = 0,9×18,30 = 16,47 zł
2×18,30-(7,32+16,47) = 36,60-23,79 = 12,81 zł

- Odpowiedź
Łączny koszt podróży wynosi 12,81 zł.

POZDRAWIAM :)
Mam nadzieję, że pomogłam - liczę na naj ocenę ^^
1 5 1
2010-04-07T16:09:33+02:00
Michał-18,30*2/5=18,30*0,4= 7,32 (zł)
18,30-7,32=10,90 (zł)
Tofik-18,30*0,9=1,647 (zł)
18,30-1,647= 16,653 (zł)
Razem-10,90+16,653=27,553 (zł)


Odp. Łączny koszt podróży wynosi 27,553 zł.