1.Które zdanie jest prawdziwe?
a.Każdy prostokąt jest kwadratem
b.Kazdy kwadrat jest prostokątem
2.Dokończ zdanie:
Kwadrat jest to taki prostokąt ,którego przekątne są...............
,przecinaja się pod kątem ...............i dziela sie ................. .


zróbcie ile możecie jest to klasa 5 matematyka "mogę zostać pitagorasem" strona 69 i 70 ćwiczeniówka kto ma to i ma te wszystkie zadania z tych stron zrobione to prosze żeby zrobił jeszcz 13.

DAM NAJ

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T15:50:03+02:00
1-b)

równe,prostym,trójkąty ;)


Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:51:42+02:00
1.b
2. równe.... prostym...połowe


i to o co prosiłaś to chyba tak bedzie ale nie wiem :*
2010-04-07T15:54:59+02:00
1. b
2. ... takiej samej długości, przecinają się pod kątem prostymi i dzielą się na trójkąty prostokątne