Odpowiedzi

2010-04-07T15:54:04+02:00
Mam na imię .......
Jestem śliczną blondynką o .....oczach i ....... figurze .
Charakterystyczne dla mojej osoby jest gadatliwość , uprzejmość, lojalność, koleżenstwo, upartość, wytrwałość. Jestem bardzo ambitną osobą , która z uporem dąży do celu i w każdej sytuacji chce postawić na swoim.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:00:31+02:00
Hm.........jesteś blondynką tak jak i ja wiec pewnie wiesz że mamy jasną cere i duże wymagania jak to my koiety...nie wiem jakie masz oczy ale np.dajmy że niebieskie...do tego wypracowania trzeba dużo poświecić na wygląd i osobowośc czyli np.jestem spokojna osobą mam tyle i tyle lat..moimi zainteresowaniami są................lubie najbardziej<przedmiot>.................poniewaz.......................





na samym poczatku piszesz swój wygląd a pózniej charakter nie wiem jak wygladasz wiec nie moge ci napisać całej charakterystyki wiec napisałam ci jak to możesz napisać mam nadzieje że pomogłam prosze abys napisala mi wiadomośc jeśli chcesz abym napisała ci wiecej i napisz jak wygladasz bende wdzieczna;*