Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:56:55+02:00
Kompetencje dyrygenta polegają na odpowiednim przygotowaniu zespołu, wytworzeniu odpowiedniej, twórczej atmosfery oraz zorganizowaniu całej grupy wykonawców w celu osiągnięcia jak najlepszego efektu.
cechy: niezbędne w wykonywaniu swej roli, takie jak: wybitna muzykalność oraz charyzma, ponieważ to od jego analizy i interpretacji zależy ostateczny kształt utworu i sposób przedstawienia go słuchaczom.
16 2 16
2010-04-07T15:59:10+02:00
Dyrygent pokazuje swojej orkiestrze jaką nutę mają grać Dzięki niemu nie trzeba żadnych książek z nutami, Dyguje też Osobami które śpiewają np. czym wyżej pokazuje batutą tym grubszy głos musi być
17 1 17