Odpowiedzi

2010-04-07T15:53:22+02:00
Spoczynek względny w odniesieniu do nasion oznacza stan w którym osiągnęły one dojrzałość morfologiczną i fizjologiczną, ale kiełkowanie powstrzymują niekorzystne warunki zewnętrzne Spoczynek - wieś w woj. kujawsko-pomorskim, w pow. aleksandrowskim, w gminie Koneck spoczynek (zjawisko biologiczne)
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:05:16+02:00
Jeżeli położenie ciała w czasie obserwacji nie ulega zmianie, mówimy że ciało pozostaje w spoczynku .

np. siedzący na fotelu cżłowiek jest w spoczynku względem fotela .
21 4 21