Odpowiedzi

2009-11-02T18:15:48+01:00
A) egoistyczny, samowolny
b) zły, niedobry
c) bezinteresowny, troskliwy
d) interesowny, samolubny
e) mądry, wszechstronny
f) pomocny, troskliwy
217 4 217
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:27:05+01:00
A) człowiek bezwzględny, władca absolutny
B) Podły, niegodziwy, zły
C) Człowiek który myśli o innych ludziach, darzący ludzi troską
D) Człowiek myślący wyłącznie o sobie, samolub
E) Człowiek posiadający dużą wiedzę na różne tematy, Człowiek Mądry
F) Dobroczyńca, Człowiek pomagający innym ludzią
182 3 182