Odpowiedzi

2009-11-02T18:17:40+01:00
74°W + 21°E= 95°
95°× 4min= 380min
380min=6h20min
12.00+ 6h20min=18.20.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:54:59+01:00
74ºW + 21ºE = 95º
95º x 4 = 380 minut
380 : 60 = 6 godzin 20 minut
12 : 00 + 6 h 20 minut = 18 : 20
W Warszawie i Nowym Yorku jest godzina 18 : 20 czasu słonecznego.
2009-11-02T19:16:13+01:00
74stopnie + 21= 95
x= 95*4'
_____ = 380 min= 6h 20min
1'


12+6h20'= 18.20