Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T15:57:47+02:00
- głeboko oddychaj
- policz do 10
- zaśpiewaj piosenke
- zniszcz gazetę
- kup sobie worek treningowy
- bij w poduszkę
- wywrzeszcz się na dworze
- zacznij się głośno śmiać
- pomysl o czyms przyjemnym
- zjedz batona
- przytul sie do osoby na ktorą jestes zla
1 5 1
2010-04-07T15:58:31+02:00
- posłuchać muzyki
- napić się herbaty
- potańczyć : )
- zjeść czekolade
- położyc się
- przespacerować się
-przemyśleć wszystko
- liczyć do 100
- porozmawiać z kimś o problemie
-krzyknąć najgłośniej jak się da : )
2010-04-07T15:59:58+02:00
1. Policzyć do 10 sekund
2.posłuchać jakiejś delikatnej i uspakajającej piosenki.
3. zjeść coś słodkiego.
4.porozmawiać z przyjaciółką.
5.pograć w jakąś grę.
6.iść pod prysznic.
7. relaksujący masaż.
8. przejść sie na spacer.
9.wypić melisę.
10. Iść spać.