Odpowiedzi

2010-04-07T15:59:41+02:00
Bo tak bardzo kochała swojego chłopaka, że postanowiła się zabić, gdy dowiedziała się, że on nie żyje, czy coś takiego.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T16:16:52+02:00
1. ,, Scena przy grobowcu ‘’.Gdy Julia obudziła się po zażyciu środków nasennych i zobaczyła martwego Romea zrozpaczona postanowiła popełnić samobójstwo . Bez zastanowienia wbiła sobie sztylet kochanka i umarła u jego boku .
2.Zażycie środków usypiających przez Julie . Plan był doskonały do momentu gdy młoda Capuletti wstała ze snu . Przed zażyciem ,, trucizny ‘’ nie pomyślała ona o skutkach owego spisku , który doprowadził do śmierci Romea , a co za tym idzie ; do śmierci samej Julii .
3.Wygnanie Romea z Werony .Julia zamiast uciekać z domu i podążać za ukochanym zaczęła histeryzować i zagroziła że jeżeli ojciec Laurenty jej nie pomoże to odbierze sobie życie .Gdyby ojciec jej nie pomógł to Julia popełniła by samobójstwo tym samym raniąc siebie , swoja rodzinę i Romea , na którym tak bardzo jej zależało.
3 3 3