Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:16:55+02:00
1. Drugie imię Chopina : Franciszek.
2. Syn Sand to... Maurycy.
3. W jakim miejscu we Franci zamieszkał Chopin w 1839 roku? Nohant
4. W jakiej miejscowości urodził się muzyk? Żelazowa Wola.
5. W dzieciństwie Chopin zaczął pisac.. Polonezy
6. Jak miał na imię ojceic Fryderyka? Mikołaj
7. Okres twórczości Chopina. romantyzm.
2010-04-07T16:30:32+02:00
1. Na czym grał Fryderyk Chopin?
2. W Warszawie spędził młodość i ..
3. Gdzie mieszkał Chopin będąc we Francji?
4. Okres twórczości Chopina to...
5. Co ile lat organizowany jest Międzynarodowy Konkurs
Pianistyczny im. Fryderyka Chopina?
6. Kompozytor urodził się w Żelazowej..
7. Jakie wykorzystywał tradycje muzyki? ( Ludowe i ....)




1. Fortepian
2. Dzieciństwo
3. Nohant
4. Romantyzm
5. Pięć
6. Woli
7. Narodowe