Odpowiedzi

2010-04-07T16:02:38+02:00
Miasto w nim ludzie z różnego rodzaju muzyką którą bardzo często słuchają,kochają
ten plakat a3??
2010-04-07T16:03:39+02:00
Narysować scenę, nuty, ludzi śpiewających, noc, gwiazdy...
licze na naj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:12:59+02:00
Kolorowe tło. lub nie
jakiś budynek z tarasem mniej więcej na wysokości 2 pietra
na tarasie stoi dziewczyna z otwarta buzia, z jej ust dym,ek z nutami
pod sciana domu stoi chlopak, kleczy na jednym kolanie i z jego ust rowniez wydobywa sie dymek z nutkami, rece ma wzniesione ku górze mozesz również narysować każda inną sytuację z życia codziennego, np. kuchnia w restauracji, wokoło ludzie poubierasnia w białe kucgarskie fartuchy z tymi śmiesznymi nakryciami głowy, w różnych tanecznych pozach. wszyscy spierwają (tj. mają otwarte buzie)
1 5 1