Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:18:12+01:00
2/s.23
a) Z Legnicy na południe do Jawora drogą główną E65. NAstępnie na południowy zachód drogą drugorzędną 365 do Jeleniej Góry przejeżdżając przez Swierzawe . Z Jeleniej Góry drogą główną E65 na południowy zachód do Szklarskiej Poręby.

b) Kaczawa, Bóbr

c) Autostrady: -
Drogi
główne: 29km
Drogi drugorzędne: 42km
Drogi lokalne; -
Łączna długość trasy: 71km

d) Z Jeleniej Góry na południowy zachód do Bolkowa drogą główną E65 przejeżdzając przez Jawor. Następnie z Bolkowa na zachód nadal drogą główną E65 do Jeleniej Góry. Z Jeleniej Góry tą samą drogą kierując się na południowy zachód do Szklarskiej Poręby.

e) Zdecydowanie bezpieczniejsza jest trasa druga. Jest ona dłuższa, ale prowadzi pcały czas przez drogę krajową. Droga jestt szersza, nawierzchnia jest lepiej utrzymana i jest mniej zakrętów.

3. / s 24
a) Z urzędu miasta
drogą lokalną mijając hotel
Królowa, hotel Halny, ośrodek zdrowia, przystanek autobusowy i restaurację. Odcinek trasy prowadzi przez czerwony szlak, nastęnie zastęuje go żółty szlak turystyczny kierujący się na południowy zachód , który prowadzi prosto do schroniska "Samotnia".

b) punkty widokowe, skały , lasy , kosodrzewina

c) Trasę narciarską Złoty Stok poleciłabym doświadczonemu narciarzowi, ponieważ jest stroma i ma dużo zakrętów oraz wysoki poziom trudności. Trasę, obok której znajduje się wyciąg ozorczykowy 'Jan' zapropownowałabym początkującemu, ponieważ jest prosta i mniej stroma.

d) Ze schroniska "Samotnia " niebieskim szlakiem turystycznym mijając schronisko "Strzecha akademicka" , nastęnie kierować się na południowy wschód mijając Spaloną Strażnicę czerwonym na południowy wschód prosto na szczyt Snieżki.

e) 1602m.n.p.m. - 1200m.n.p.m = 402m

mam nadzieję, żę pomogłam.
25 str sama nie mam :))
2009-11-02T18:26:16+01:00
2/s.23
a) Z Legnicy na południe do Jawora autostradą E65. Później na południowy zachód drogą drugorzędną 365 do Jeleniej Góry przejeżdżając przez Świerzawę . Z Jeleniej Góry drogą główną E65 na południowy zachód do Szklarskiej Poręby.

b) Kaczawa, Bóbr

c) Autostrady:
główne 29km
Drogi drugorzędne 42km
Drogi lokalne
Łączna długość trasy 71km

d) Z Jeleniej Góry na południowy zachód do Bolkowa drogą główną E65 przejeżdżając przez Jawor. Następnie z Bolkowa na zachód nadal drogą główną E65 do Jeleniej Góry. Z Jeleniej Góry tą samą drogą kierując się na południowy zachód do Szklarskiej Poręby.

e) Zdecydowanie bezpieczniejsza jest trasa druga. Jest ona dłuższa, ale prowadzi cały czas przez drogę krajową. Droga jest szersza, nawierzchnia jest lepiej utrzymana i jest mniej zakrętów.

3. / s 24
a) Z urzędu miasta
drogą lokalną mijając hotel
Królowa, hotel Halny, ośrodek zdrowia, przystanek autobusowy i restaurację. Odcinek trasy prowadzi przez czerwony szlak, następnie zastępuje go żółty szlak turystyczny kierujący się na południowy zachód , który prowadzi prosto do schroniska "Samotnia".

b) punkty widokowe, skały , lasy , kosodrzewina

c) Trasę narciarską Złoty Stok poleciłabym doświadczonemu narciarzowi, ponieważ jest stroma i ma dużo zakrętów oraz wysoki poziom trudności. Trasę, obok której znajduje się wyciąg zaproponowałbym początkującemu, ponieważ jest prosta i mniej stroma.

d) Ze schroniska "Samotnia " niebieskim szlakiem turystycznym mijając schronisko "Strzecha akademicka" , nastęnie kierować się na południowy wschód mijając Spaloną Strażnicę czerwonym na południowy wschód prosto na szczyt Snieżki.

e) 1602m.n.p.m. - 1200m.n.p.m = 402m
1 1 1