Odpowiedzi

2010-04-07T16:04:11+02:00
Na pewno
-skalę
-położenie geograficzne
-procenty
-list
-wzory na pola
2010-04-07T16:04:36+02:00
Wydaje mi się że z Wos-u wybrać te najważniejsze informacje grubym drukiem.
;)
;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:06:53+02:00
Jak ja pisalam...
to sie wogole nie przygotowywalam xD
i miałam 39 pkt (duma) xD
ale mniejsza ze mna ;D

radze ci sie przygotowac ze słownikow (co gdzie mozna znalesc)
z roznymi formami wypowiedzi(wiesz opowiadanie, opis itp)
powtorz sobie wszystkie wzory z matmy
ułamki, wyrazenia algebraiczne, dodawanie ,mnozenie, dzielenie, skale i ....
ogolnie cala klase 4, 5 i 6 xD