Krzyżówka .
1. wojskowa czapka polowa - na 9 liter
2. sława , poklask , podziw - na 7
3. sprzedawca obnośny - na 9
4. dolna cześć ściany malowana olejno - na 8
5. spodnie plus marynarka - na 8
6. zajmuje się badaniem słonych wód - na 9
7. halka na scenie - na 5
8. nauka o budowie skorupy ziemskiej - na 9
9. czwarty przypadek deklinacji - na 7

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:14:12+02:00
1. wojskowa czapka polowa - na 9 liter (rogatywka)
2. sława , poklask , podziw - na 7 (uznanie)
3. sprzedawca obnośny - na 9 (akwizytor)
4. dolna cześć ściany malowana olejno - na 8 ( lamperia)
5. spodnie plus marynarka - na 8 (garnitur)
6. zajmuje się badaniem słonych wód - na 9 (oceanolog)
7. halka na scenie - na 5 (opera)
8. nauka o budowie skorupy ziemskiej - na 9 (tektonika)
9. czwarty przypadek deklinacji - na 7 (biernik)
2010-04-07T17:06:22+02:00
1 rogatywka
2 uznanie
3 Akwizycja
4 lamperia
5 garnitur
6 oceanolog
7 opera
8 tektonika
9 biernik
:)