Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:16:51+01:00
Ludzie w swoim życiu najczęściej odkrywają obecność i działalność Boga w sytuacjach kryzysowych. Gdy ni z tąd ni z owąd do zdrowia wraca mama tata lub ktoś z najbliższych, kiedy ludzie już stwierdzają że mają dość, Bóg daje im siłę na przezwyciężenie przeciwności. Jeśli człowiek naprawdę mocno wierzy to Boga dostrzega na codzień a nie tylko w niektórych sytuacjach.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T18:17:04+01:00
Ludzie odkrywają Boga w sytuacjach codziennych.Przez pomaganie rodzicom,kolegom.Można poznać Boga porzez pomoc innym i przez doskonalenie siebie samego .Pamiętać o słowach proszę,przepraszam i dziękuje.
2 5 2
2009-11-02T21:39:45+01:00
Poprzez modlitwe w kosciele poprzez spotkania młodzieżowe poprzez pieśni i psalmy przyjmujac komunie
1 5 1