Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:08:19+02:00
KAŻDYz nas, z osobna, powinien odczuwać spoczywającą na nas odpowiedzialność jeśli chodzi o pomyślność kościoła. Powinno mieć miejsce indywidualne poczucie tego, co stanowi obowiązek chrześcijanina w kościele Bożym. Nieustannie będą wznoszone nowe zbory, w różnych miastach i wioskach, i jest rzeczą konieczną, abyśmy wiedzieli dokładnie jak z nimi postępować. Jest rzeczą nadzwyczaj ważną, ażeby ci, którzy łączą się razem jako członkowie zboru, uczyli się jak budować kościół Chrystusowy w najświętszej wierze.
2 2 2
2010-04-07T16:08:23+02:00
Członkowie kościoła powinni sobie wzajemnie służyć poprzez wzajemną pomoc, zrozumienie, umiejętność słuchania.
1 5 1
2010-04-07T16:08:50+02:00
Według mnie powinny istnieć takie wspólnoty w kościele jak Oaza czy AA. Członkowie kościoła powinni pomagać sobie poprzez organizacja zbiórki pieniędzy czy coś.
1 2 1