Odpowiedzi

2010-04-07T16:07:48+02:00
Dżdżownice są cenne dla środowiska ponieważ spulchniają glebę.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:08:40+02:00
Dżdżownice upulchniają glebę , poprawiają jej budowę ( strukturę ) , ułatwiają przetwarzanie gleby , zwiększają zawartość pruchnicy , przez co są większe plony roślin .
;DD
20 4 20
2010-04-07T16:42:02+02:00
Dżdżownice są potrzebne dla środowiska, ponieważ spulchniają glebę przez co jest większy dostęp tlenu, który powoduje, że rośliny dają lepsze plony.
15 3 15