Odpowiedzi

2009-11-02T18:23:12+01:00
20% * 50 = 0,2* 50= 10[zl]
10*2= 20[zl]
40%*50= 0,4*50= 20 [zl]

50+ 20= 70

70=70
Odp: Oboje maja po tyle samo pieniędzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:25:44+01:00
Marek
50 zł - 100%
x - 20%
x=50 zł * 20%/100% =10 zł bo procenty sie skrócą czyli zwiększeniu sie poraz pierwszy marek miał 60 zł
60 zł - 100%
x -20%
x=60zl * 20%/100%=12zł
czyli marek po dwukrotnym zwięszeniu się oszczędzności miał 72 zł
jurek
50 zł - 100%
x - 40%
x=50zł * 40 % /100% =20 zł
czyli jurek mial 70 zł po zwiekszeni o 40% oszczędności
odp.marek miał mniej o 2 zł niz marek marek miał 72 zł a jurek 70 zł



MYŚLĘ ŻE POMOGŁEM
2 3 2
2009-11-02T18:27:46+01:00
Pieniądze Marka
50zł + 20%*50=60zł
następnie zaoszczędził jeszcze o 20% czyli
60zł = 20%*60=72zł

pieniądze Jarka
50zł + 40%*50=70zł
Odp.:Marek ma 72zł a Jarek 70zł. Więcej ma Marek.