Odpowiedzi

2010-04-07T16:20:59+02:00
AKT 1
W czasie bójki między budowniczymi muru a sługami Raptusiewicza , Wacław oddaje się w ręce Papkina przedstawiając się jako komisarz Rejenta , chce dostac sie do domu Cześnika.
AKT 2
Cześnik wysyła Papkina aby ten wyzwał Rejenta na pojedynek. Ten próbuje uniknąc wykonania zadania.
AKT 3
Rozmowa Rejenta z Podstoliną, Rejent namawia ją aby ta wzięła ślub z Wacławem. Wojak apeluje so jej sumienia, boi się reakcji Cześnika gdy ten dowie się o zdradzie narzeczonej.
AKT 4
Rejent dowiaduje sie o slubie syna i Raptusiewiczówny, przyjmuje wyciągniętą dłoń Cześnika, na zamku dochodzi do zgody.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:05:16+02:00
Akt I - w czasie bójki między budowniczymi muru a sługami Raptusiewicza , Wacław oddaje się w ręce Papkina przedstawiając się jako komisarz Rejenta , chce dostac sie do domu Cześnika.

akt II - wyzwanie Rejenta do walki w lesie;

akt III - zaniechanie planów małżeńskich;

akt IV - zgoda zwaśnionych rodzin.

pozdrawiam :)