Odpowiedzi

2010-04-07T16:15:23+02:00
Bardzo lubię czytać książki,ponieważ są ciekawe i interesujące.Pobudzają moją wyobraznię.Jeśli dużo się czyta umie się też dobrze pisać.Pomagają mi w zdolności czytania i pisania.
Książki też nauczają mnie wielu rzeczy.Dlatego bardzo lubię czytać książki.
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T16:16:02+02:00
Książki to brama do innych światów.Dzięki nim mogę podróżować,zwiedzać i zdobywac wiedzę.Lubię czytac wszystkie książki.Uważam,ze nie ma nudnych książek.W każdej można znaleść coś innego.Mnie pasjonuje historia.Całymi godzinami potrafię czutać o starych dziejach.Lubię poznawać nowe światy i właśnie książki otwierają mi drogę do podróży w przeszłość.Spróbuj i Ty.Moze to właśnie dzięki nim odkryjesz w sobie zamiłowanie do spokojnego poznawania świata i ludzi.
22 4 22
2010-04-07T16:17:07+02:00
Każda ksiązka to inne historie, zmaganie się ze światem fikcji a jednocześnie otaczającego nas środowiska. Różnorodna tematyka książek sprawia, że otwieramy się na świat uczymy się wiele ciekawych rzeczy odpowiadamy sobie na wszelakie pytania i niejasności. Prawdopodobieństwo jest też duże, że wraz z czytaniem książek zapamiętujemy większość wyrazów przy czym piszemy mniej błędów ortograficznych. Mamy styczność z wyrazami które zostają przez nas używane w przyszłości, zapewniają nam większe szanse w prezentacji siebie np w maturze ustnej czy rozmowie o pracę.
14 4 14