Odpowiedzi

2010-04-07T16:11:34+02:00
Malowanie specjalna farba i zabepieczanie przed wodą
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:12:47+02:00
-powlekanie innymi metalami,
- malowanie farbami,
- pokrywanie tworzywem sztucznym,
- pokrwyanie lakierem,
- oliwienie i smarowanie,
- obnizenie agresywności środowiska
6 3 6
2010-04-07T16:12:47+02:00
Stosowanie :
stopów metali szlachetnych
pokrywanie emulsjami zapobiegającymi korazji
malowanie farbą
zmniejszenie agresywności środowiska wewnętrznego ( np. auto do garażu)
2 1 2