Odpowiedzi

2010-04-07T16:16:21+02:00
Słuchaj !! jeśli chodzi o język np angielski zawsze wchodziła w internet i brałam tłumacza np. na google.pl i dostawałam dobre oceny 5,4 z reszta moje koleżanki też :p Spróbuj!!
Polecam!
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:16:40+02:00
Meine Familie das sind meine Mutter, mein Vater, meine Schwester,ich und meine groBmutter . Wir wohnen in einem 6 meter groβ Haus. Meine Mutter - Maria ist 40 Jahre alt, und sie ist haufrau. Sie interessiere sich für gartenarbieit. Mein Vater heiβt Mirosław, er ist 44 Jahre alt. Er ist hydraulik von Beruf, aber er Arbeit in bergwerk . Meine Schwester - Kasia ist 8 Jahre alt.Sie geht in der Grundschule. Jetzt etwas über mich! Ich bin Schuler in dreite klasse gymnazium. Mein Hobby ist Informatik
Beste Kontakte habe ich mit meinem Mutter. Ich spräche mit sie über alle meine Probleme.
Am Wochenende gehen wir ins Kino, oder machen wir einen Spaziergang. Oft amusieren mit Kasia und helfe ich mit hausaufgabe sie . Jeder Wochenende sind einen Familientag.



Moja rodzina składa się z Mamy, Taty, siostry i babci, mieszkamy w ok 6 metrowym duzym domu Moja Mama - Maria ma 4 lat zajmuje się domem, dawniej była Druhem harcerskim i razem z nia jezdzilem na obozy, moja mama interesuje się ogrodnictwem, Moj tata Mirosław ma 44 lata jest z zawodu lecz pracuje na kopalni (ropy naftowej Moja siostra, Kasia ma 8 lat i chodzi do podstawówki, lubi grac na komputerze i sluchac muzyki Teraz cos o mnie jestem uczniem 3 klasy gimnazjum . Jestem szczesliwy w rodzinie i mam dobre kontakty z mamą opowiadam jej o swych problemach. W weekendy chodzimy do kina lub urzadzamy spacery. Często bawię się z siostrą i pomagam jej w zadaniach domowych. Kazfy weekend jest rodzinnym dniem
3 1 3
2010-04-07T16:31:40+02:00
Ich bin Silvia. Ich lebe in Washington. Ich komme aus Polen. Ich habe seit 14 Jahren ist uns fünf zu Hause. Meine Mama wird Anna bezeichnet. Mein Vater ist Andrzej bezeichnet. Meine Eltern sind Rozwiedzeni. Ich lebe mit seine Schwester und Bruder Großeltern MOM. Mein Bruder wird Philip bezeichnet und verfügt über 16 Jahre meine Schwester namens Natalia und hat 10lat. Mein Vater lebt in Berlin und gründete dort eine Bird-Familie.


Jestem Sylwia. Mieszkam w Krakowie. Pochodzę z polski. Mam czternaście lat. Jest nas pięcioro w domu. Moja mama nazywa się Anna. Mój tata nazywa się Andrzej. Moi rodzice są rozwiedzeni. Mieszkam z babcią mamą siostrą i bratem. Mój brat nazywa się Filip i ma 16 lat.
Moja siostra nazywa się Natalia i ma 10lat. Mój tata mieszka w Berlinie i założył tam rodzine.
5 2 5