Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:21:54+02:00
1m=100cm
c)5,1m =5,1*100=510cm
d)0,0019m =0,0019*100=0,19cm
e)1m7cm3mm =10730cm

1dm=10cm
a)5mm =5*0,01=0,05dm
b)19cm =19*0,1=1,9dm
c)2,7 m =2,7*10=27cm
d)0,23m =0,23*10=2,3dm
e)12m 5cm 9mm =12059dm

1m=100cm
a)8mm=8*0,0001=0,0008m
b)67cm =67*0,01=0,67m
c)4,5 dm =4,5*0,1=0,45m
d) 2,009 km =2,009*1000=2009m
2010-04-07T16:24:50+02:00
Zad.1
zamień na centymetry :
c)5,1m =510cm
d)0,0019m =0,19cm
e)1m7cm3mm =10730cm


zad.2
zamień na decymetry :
a)5mm =0,05
b)19cm =1,9
c)2,7 m =27
d)0,23m =2,3
e)12m 5cm 9mm =12059dm


zad.3
zamień na metry :
a)8mm=0,008
b)67cm =0,67
c)4,5 dm =0,45
d) 2,009 km =2009
e)12m 5cm 9m = 125

Chyba dobrze