Uzupełnij przysłowia odpowiednimi przydawkami.
Kłamstwo jest początkiem ........ grzechów.
Przysięga to miecz o ...... ostrzach,tnie i z tej strony , i z tamtej.
Podejrzliwość bywa matką ........ zdrady.
Lepsza ...... prawda niz ..... kłamstwo.

3

Odpowiedzi

2010-04-07T16:17:49+02:00
Wielkich grzechów
tych
wielkiej
najgorsza prawda niz najmniejsze klamstwko :)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:19:02+02:00
1)Kłamstwo jest początkiem wszystkich grzechów.
2)Przysięga to miecz o dwóch ostrzach,tnie i z tej strony , i z tamtej.
3)Podejrzliwość bywa matką wszelkiej zdrady.
4)lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwo (lub: najgorsza prawda, najgorsze kłamstwo)
4 3 4
2010-04-07T16:21:17+02:00
1.wszystkich grzechów
2. o dwóch ostrzach
3.Wszelkiej zdrady
4.lepsza gorzka prawda niż bolesne kłamstwo!
Prosze!!
2 4 2