Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:19:53+02:00
P = e*f/2

6² + (2√13)² = c²
c² = 52 + 36
88= c²
c = 4√11
P = 2√13*4√11/2 = 24√11

PROSZE O NAJ
2010-04-07T16:23:04+02:00
A - bok rombu = 2√13
d1 - przekątna = 12 ; d1/2 = 6 - połowa przekątnej
d2 - druga przekątna = ?
a² - (d1/2)² = (d2/2)²
(2√13)² - 6² = (d2/2)²
52 - 36 = (d2/2)²
16 = (d2/2)²
d2/2 = √16 = 4
d2 = 2 razy 4 = 8
P - pole rombu = (d1d2)/2 = 6 razy 8 dzielone przez 2 = 48/2 = 24
odp
pole = 24